آنتونی رابینز

کلید موفقیت کسب و کار از زبان آنتونی رابینز

چگونه می توان یک کسب و کار و تجارت را به بهترین حالت ممکن اداره کرده و به موفقیت رساند؟

رمز موفقیت کسب و کار های میلیون دلاری موفق در چیست؟

چرا برخی کسب و کار های شکست می خورند؟

چه کنیم تا کسب و کار ما در دسته کسب و کار های موفق قرار گیرد؟

رابینز - کلید موفقیت کسب و کار از زبان آنتونی رابینز

آنتونی رابینز 4 کلید موفقیت کسب و کار و تجارت را به این شکل معرفی میکند:

۱. ذهنیت یک قهرمان را ایجاد کنید
موفق‌ها، بینش روشنی دارند، آن‌ها به هدف‌شان حمله می کنند و برای بازی آماده‌اند. یک قهرمان، نقاط ضعف و قدرت رقابت را بررسی می‌کند، سپس طرح بازی را می‌ریزد و مهارت‌ها و تخصص‌های خود را در آن وارد می‌کند تا به نتیجه مطلوب دست یابد. همچنین به مهارت‌های مدیریتی هم نیاز است: داشتن ماموریت و هدف، نه تنها محرکی برای شماست، بلکه برای دیگران هم الهام‌بخش است. واردشدن به آن ذهنیت هم برای شما و هم برای تیم‌تان یک ضرورت است.
۲. اجرا کنید، سازگار شوید و نتایج را بهینه سازید
به منظور بهینه‌سازی مداوم تجارت خود، باید روی نتایج خاصی که باعث رشد تجارت‌تان می‌شوند، متمرکز شوید.
موقعیت‌های بیشینه‌سازی را می‌توان در هر حوزه تجارت پیدا کرد: تربیت نسل مدیریت، فروش و دورنمای آن، تغییر فروش، تغییرات عرضه برای قیمت بالاتر یا فروش بیشتر و… راه حل آن این است که فرایند کنونی و نتایج هریک ازحوزه‌ها را درک کنید و ثبت کنید و با پیش‌بینی حوزه‌های چالش‌برانگیز تیم خود را با طرحی واضح و روشن به حرکت درآورید و بدین ترتیب می‌توانید بر پیشرفت‌های خاص که بیشترین تاثیر را دارند، هدف‌گذاری کنید.
بهینه‌سازی یکی از موقعیتهایی‌ست که از آن حسابی غفلت می‌شود؛ اما از مهم‌ترین موقعیت‌ها برای بقای شرکت و رشد هندسی درون سازمان است.
وقتی که تیم خود را به تمرکز بر بزرگ‌ترین نواحی توسعه سوق می‌دهید و طرح و برنامه‌ای شفاف و روشن دارید، نتایج، مبهوت‌کننده خواهند بود.
۳. از تحلیل پس از بازی برای برتری خود استفاده کنید.
نمی‌توانید بر چیزی که ارزیابی نکرده‌اید، مدیریت کنید. از تجارب و نتایج آن درس بگیرید. موفقیت‌ها و شکست‌های خود را ارزیابی کنید و در دور مجدد بازی، از نظر ذهنی برای دور بعد آماده باشید.
• اگر باختید، چگونه اقدامات خود را به پیش می‌برید؟
• اگر برنده شدید، چه عواملی در موفقیت شما نقش داشتند؟
• تصمیمات مهمی که اتخاذ کردید برای بهتر یا بدتر، چه بودند؟
• چگونه نقاط خود را حفظ خواهید کرد و ضعف‌های‌تان را جبران می‌کنید.

۴. فرهنگ مطلوبی را برای موفق‌ها و پرتلاش‌ها اشاعه دهید
به عنوان یک مدیر تجاری، می‌دانید که سازمانهای موفق، با هم‌ترازی با نیروهای حیاتی و مهم، مبتکران موفق پرورش می‌دهند. ابتکار مداوم، فرایندهای کارآمد تجاری، سیستم عملکرد قدرتمند و صلاحیت و رفتار تیم، همگی در شرکت‌های برتر دنیا در هماهنگی کامل هستند.
چابکی نیز اهمیت دارد- همچون هر قهرمانی. برای تبدیل شدن به سازمانی که تحول دائم دارد، در تمام سطوح باید انعطاف‌پذیری وجود داشته باشد و این راز موفقیت تجاری در دنیای امروز است که اغلب نادیده انگاشته می‌شود و ضررهای زیادی را بر صاحبان کسب‌وکارها تحمیل می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *