کیت کت

جایزه کیت کت برای یک دقیقه استراحت

 

کت - جایزه کیت کت برای یک دقیقه استراحت

همه‌ی سعی Kit Kat این است که مردم را وادار به استراحت کند… یک لحظه استراحت با Kit Katشان. به جای به کار بردن روش‌های بازاریابی سنتی، Kit Kat خیابان‌ها را انتخاب کرد و برای خلق یک چالش نیمکتی منحصر به فرد با Nasta/Ogilvy همکاری کرد.

کت2 - جایزه کیت کت برای یک دقیقه استراحت

 

کت3 - جایزه کیت کت برای یک دقیقه استراحت

آن‌ها نیمکتی طراحی کردند که مدت زمان “استراحت” شما را پایش می‌کند. اگر فردی بیش از یک دقیقه روی نیمکت بنشیند، یک تخته شکلات Kit Kat جایزه می‌گیرد. “دستگاه استراحت” تا به حال بیش از 20000 تخته Kit Kat در سراسر پاراگوئه پخش کرده است. در جریان این کار Kit Kat 600000 هزار نفر reach داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *