فیسبوک

تغییر لوگوی فیسبوک در سکوت

.jpg - تغییر لوگوی فیسبوک در سکوت

تغییر لوگوی فیسبوک در سکوت

 

آيا مي توانيد تشخيص دهيد كه از ميان دو گوي زير كدام يك لوگوي جديد فیسبوک است؟ اولين لوگو، لوگوي جديد فیسبوک است كه در بيشتر قسمت ها يك نوع تغيير نسبي فونت و كوچك شدن آن را تجربه مي كنيم. برجسته ترين تغيير جايگزيني شكل ساده تر حرف “a” در لوگوي قبلي است. يك ديزاينر به نام “آرمين ويت” در سايت خود توضيح مي دهد كه طراحي اين لوگوي جديد حاصل همكاري يك ديزاينر به نام “اريك اولسون” از استوديو ديزاين “Process Type Foundry” با فيسبوك است.
با مراجعه به فیسبوک، شما متوجه اعمال اين تغيير نخواهيد شد زيرا در بالاي صفحه فقط نماد “F” ديده مي شود اما در صورت ذكر اسم كامل برند در هر جاي ديگر، از جمله دفترمركزي آن، تغيير فوق را مي بينيم.
مدير خلاقيت کسب و کار فیسبوک، جاش هيگينز، در صحبت با آقاي ويت گفت كه این برند قصد مدرن سازي لوگوي خود با هدف دوستانه تر و خوشايند تر كردن آن را دارد. پس از كاوش در ميان مسير هاي متعدد فیسبوک نياز به آپديت لوگو و نه ديزاين مجدد و كامل آن را احساس كرد.
اين مشاركت اولين مورد همكاري آقاي اولسون با فيسبوك به شمار نمي رود. طرح حروف Klavika او در لوگوي اصلي فیسبوک كه در سال 2005 ميلادي توسط جو كرال و شركت ديزاين “Cuban Council” طراحي شد، مورد استفاده قرار گرفت.

آژانس تبليغات In-house مسئول انجام اين كار بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *