تبلیغات پیکسلی

تبلیغات پیکسلی به شیوه جدید

یکی از ایده های عجیبی که ثروت عجیبی برای صاحبش رقم زده تبلیغات پیکسلی است.

در سال 2005، الکس تئو، دانشجوی 21 ساله انگلیسی، صفحه اصلی وبی (homepage) را راه اندازی کرد که در آن پیکسل های 1000*1000 گرید را هر یک به قیمت یک دلار می فروخت.

اگرچه این ایده در ظاهر خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسید، اما این ایده منحصر به فرد پوشش رسانه ای وسیعی پیدا کرد و درآمدش  به تدریج به ماهی یک میلیون و 37 هزار و صد دلار رسید.

وبسایت های زیادی با همین شکل و شمایل ایجاد شدند، اما چون صرفا تقلیدی و بدون نوآوری بودند، موفقیتی به دست نیاوردند.

به نظر شما با چه تغییری در شیوه تبلیغات پیکسلی میتوان یک روش خلاقانه را پیاده سازی کرد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *