تبلیغات

تبلیغات:بسته های خوراکی که بلیت هواپیما می شوند!

 

در هر کاری و هر کسب و کاری باید به دنبال ایده ها و طرح های جالب و متفاوت بود.مدام باید راهها و ایده های جدید را پیدا کرده و به کار بست تا کم کم به محبوبیت یک برند رسید.

مثلا برای یک شرکت خطوط هواپیمایی چه راه کار جالبی برای تبلیغات می توان ارائه داد؟

آژانس تبليغاتي Les Gaulois یک طرح تبلیغات جالب را پیاده سازی کرده است:
نام خطوط هواپيمايي “Transavia” با استفاده از يك بسته چيپس در يك شيرين كاري هوشمندانه مي درخشد.به منظور متمايز كردن خود نزد ديگر خطوط هواپيمايي، كه بليت هايشان به آساني از طريق آنلاين خريداري مي شوند، “Transavia” كاملا آفلاين رفتار كرد و به سراغ راهروهاي فروشگاه هاي موادغذايي و دستگاه هاي فروش خودكار آمد.

.jpg - تبلیغات:بسته های خوراکی که بلیت هواپیما می شوند!

اين شركت با تبديل كيسه هاي چيپس، بسته هاي شكلات، پاستيل و ديگر اسنك ها دست به انجام اقدام فوق زد. بر روي هر بسته برچسب يك مقصد خاص نظير بارسلونا، پرتغال يا برلين زده شده است كه در كنار آن، وجود يك كد QR امكان رزرو پروازها را براي مسافران فراهم مي كند.

اين كمپين با پخش يك سري آگهي هاي تبليغاتي در فضاي محیطی، آنلاين و فيلم هايي همراه است كه در آن ها افراد مبتلا به روزمرگي با خريد يك بسته چيپس به يك مقصد رويايي سفر مي كنند. اين يك استراتژي جالب هوشمندانه براي اجبار به نوع جديدي از خريد به شمار مي رود.

شما هم سعی کنید دسته بندی ایده تبلیغات را هم به دفترچه ایده خود اضافه نمایید و بانک ایده خود را گسترده تر کنید.

دست اندركاران
آژانس تبليغاتي: Les Gaulois پاريس
مشتري: Transavi
مدير خلاقيت: ماركو ونتورلي
مدير خلاقيت: لوكا سينكوئه پالمي
مدير هنري: جولين دوست
مدير هنري: ليليان موين
مدير تلويزيون: كريستوفر ديري
تهيه كننده تلويزيون: سارا بوادجرا
كارگردان: جولين بووت
مدير خلاقيت: گيلبرت شر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *