ایده کمپین تبلیغاتی ShareACoke از کوکاکولا
کوکاکولا از جمله شرکتهایی است که به راه اندازی کمپینهای خلاقانه علاقه خاصی دارد.یکی از نمونه های موفق در سال 2014 پیاده سازی شد.
تابستان بهانه خوبی برای کوکاکولا بود تا بتواند کمی از لوگوی سنتی خود فاصله گرفته و به فکر تنوع بخشیدن به شیشههای محصولاتش بیافتد؛ ولی این دفعه به سراغ افرادی رفت که دوست داشتند شیشه نوشابه مختص خودشان را داشته باشند.
در حقیقت کوکا 250 اسم محبوب آمریکایی را روی شیشهها آورد و با آوردن لوگوی نه چندان محبوب COKE، سعی کرد نوجوانان را به خودش جذب کند. از طرفی در شبکههای اجتماعی این اجازه را داد، افرادی که نامشان در آن 250 نام ذکر شده نبود، با دوستان خود به صورت مجازی یک کوکا به اشتراک بگذارند و نام آنها هم روی شیشههای کوکا قرار گیرد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.