تبلیغات مک دونالد

ایده پردازی برای تبلیغات خلاقانه رستوران

فرض کنید می خواهیم برای یک رستوران فست فود تبلیغات کنیم.جریان خلاق ذهن خود را باید به کار اندازیم.موردی که باید به آن توجه کنیم یک وجه امتیاز در رستوران مورد نظر است که در رستوران های دیگر نیست.

حال باید این برتری را بولد کرده و برند خود را بر پایه آن تشکیل دهیم.

یک نمونه:

آژانس تبليغاتي Leo Burnett دوبي در يك سری آگهی چاپي براي مك دونالد اعلام مي كند كه اين رستوران فست فود زنجيره اي شب و روز باز است.

تصاویر این آگهی را ببینید:

مک دونالد - ایده پردازی برای تبلیغات خلاقانه رستوران

 

مک دونالد2 - ایده پردازی برای تبلیغات خلاقانه رستوران

 

مک دونالد3 - ایده پردازی برای تبلیغات خلاقانه رستورانتبلیغات خلاقانه رستوران

با دیدن این آگهی چه حسی پیدا میکنید؟

اوج موفقیت ما در آگهی تبلیغات خود زمانی است که بتوانیم حسی خاص را به بیننده منتقل نماییم.الهام گرفتن از نمونه های موجود ابزار مناسبی است.فقط باید بر روی برتری کسب و کار خود زوم کنیم و در قالب یک تصویر حس مثبت را هم به مشتری انتقال دهیم…

3 پاسخ
  1. hamidreza213
    hamidreza213 گفته:

    سلام…!
    من هرکاری میکنم سیستمتون مشکل داره گویا نمیتونم اشتراک گذاری کنم لطفا بررسی کنید ممنون…!
    واینکه 14000 برای چه مدتی و چند مطلب میباشد…؟!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *