ایده تبلیغاتی: بلیط رایگان برای پارک ابی

یکی از روش های تبلیغات خلاقانه شرطی کردن مشتری است این روش از آن استراتژی‌هایی محسوب می‌شود که روی شخصیت برند و فروش تأثیرگذار هستند و در صورتی که بنگاه‌های اقتصادی به سوددهی لازم در این دوره دست پیدا نکنند، کسب‌و‌کار مربوطه دچار مشکلات جدی می‌شود.

پارک آبی Splashdown Waterpark یکی از نمونه‌های مناسبی است که پرداختن به فعالیت‌ها و کمپین‌های بازاریابی آن در چند دوره گذشته می‌تواند آموزنده باشد.

%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7 %D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86 %D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9 %D8%A2%D8%A8%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%B3%D8%B7%D9%84 %D8%A2%D8%A8 11 - ایده تبلیغاتی: بلیط رایگان برای پارک ابی

تبلیغات پارک ابی

BLOG POST   Splashdown   Tickets copy - ایده تبلیغاتی: بلیط رایگان برای پارک ابی

تبلیغات پارک ابی

پارک آبی Splashdown Warepark در آخرین کمپین خود در فضای باز به مخاطبین خود بلیط رایگان اهدا می‌کرد؛ مخاطبین برای دریافت بلیط رایگان پارک آبی می‌بایست در سطل آب یا آبنما، آبشار و … که توسط Splashdown در خیابان و جاهای مختلف شهر قرار گرفته بوده است بروند و بلیط رایگان را دریافت می‌کردند، البته به شرط اینکه حاضر باشند حسابی آبی به تن بزنند و خیس شوند!

 

BLOG POST   Splashdown Park   Tickets  - ایده تبلیغاتی: بلیط رایگان برای پارک ابی

تبلیغات پارک ابی

کمپین فوق در ونکوور کانادا برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانستند آن را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #getwetforfree دنبال کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *