تبلیغات

ایده تبلیغاتی اگر صندلی کودک نباشد!

از یک متخصص سؤال کنید که کلید موفقیت در تبلیغات چیست؟ به احتمال زیاد جوابی که می‌شنوید بازتاب سخنان «استفان وگل» مدیر ایده پردازی دفتر Ogilvy&Mather در آلمان است. وی که فردی پیشتاز در زمینه خلاقیت می‌باشد دراین‌باره می‌گوید: “هیچ‌چیزی از تبلیغات خلاقانه کارآمد تر نیست. تبلیغات خلاقانه‌ به‌یادماندنی تر و بادوام تر است. با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع می‌شود و می‌تواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد.”

تبلیغات و در کنار آن بحث فرهنگ سازی از جمله مواردی هستند که ارتباط جدانشدنی با خلاقیت و نوآوری دارند.آگهی های تبلیغاتی بسیاری بوده اند که تاثیر شگفت انگیزی در اصلاح یک ناهنجاری داشته اند.

پس این لازمه یک شخص خلاق است که بتواند در موضوعات تبلیغاتی و فرهنگی ایده پردازی کند.ایده بارانی های عزیز شما هم با مطالعه مطالب و ایده ها سعی کنید ایده های تبلیغاتی و به خصوص فرهنگی جدید پیدا کرده و به دفترچه ایده باران خود اضافه نمایید.

 

یک نمونه:اگر صندلی کودک نباشد!

1434192303 ecovia transport tourism 3 - ایده تبلیغاتی اگر صندلی کودک نباشد!

آژانس تبلیغاتی Terremoto شهر کورتیبای برزیل خطرات بستن نادرست کمربند ایمنی یا عدم استفاده از صندلی کودک را در قالب آگهی های چاپی خلاقانه برای شرکت حمل و نقل و گردشگری Ecovia نشان می دهد.

1434192075 ecovia transport tourism 1 - ایده تبلیغاتی اگر صندلی کودک نباشد!
1434192220 ecovia transport tourism 2 - ایده تبلیغاتی اگر صندلی کودک نباشد!
دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Terremoto، کورتیبا، برزیل
مدیر اجرایی خلاقیت: نیل ماجومدر
مدیر خلاقیت: ریکاردو گاندولفی
مدیر هنری: لوئیس بیسلار
تهیه کننده: هنری گومز
نویسندگان: فابیان اولیویرا، ریکاردو گاندولفی
تصویرگر 3D: Magma Image
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *