آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

198 - آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام “من در حال حاضر مرده‌ام” براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز 90% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است.
ام بی ای نیوز: راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام “من در حال حاضر مرده‌ام” براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز 90% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است. اكنون زمان آن فرا رسيده تا اين رويكرد مقابله‌اي يك گام به جلو پيش برود. در اين راستا، يك گروه از بيماران پيام‌هايي را در اين كمپين ضبط كرده‌اند كه پس از مرگشان پخش مي‌شود. طرح درخواست‌هاي شخصي، تبليغ براي امور خيريه و اعطاي كمك‌هاي مالي، اموات را شبيه به فرشتگاني با ماموريت تبليغاتي كرده است.
244 - آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

327 - آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

418 - آگهی های بعد از مرگ

آگهی های بعد از مرگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *